متن آهنگ حواست کجاست از کامران مولایی
نوشته شده توسط : لیلا

متن آهنگ حواست کجاست از کامران مولایی


بگو حواست کجاست دلتو جا گذاشتی کجا
کی تورو قدر من میخواست، غمتو کی بگو میخورد
وقتی که پر بود چشات جز من بگو کی برات میمرد

من هنوزم پیش تو گیره دلم

من هنوزم واسه تو میره دلم
سیرم از عالم و آدم وقتی نیستی میگیره دلم
من همونم که بهش بد کردی
بری صد بار باز میخوام برگردی
خوب نبود حالم همینجوریش هم که تو بدتر کردی

همه دنیا رو بگردی مثل من چند تا هست
که برای داشتن تو بگذره حتی از
خودش و دارو ندارش که بمونی واسش
بدونه تلخه تهش بازم بمونه تا تهش

 




:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ , دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ جدید ایرانی , دانلود آهنگ حواست کجاست ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 17 شهريور 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: